torsdag 29 december 2011

Kärlek

Jag fick nyss värsta rycket att börja blogga igen :o
Helt otroligt ;) 

Det är mitt i natten o jag hör hur någon smyger omkring i mitt hus, så jag ligger här o sms-bombar syrran så hon ska komma hem !!! För jag vägrar gå ner o kolla förens hon har kommit hem :$ 
Fast det är rätt svårt att sms-bomba henne för hennes mobil är död.. wellwell

Det har hänt rätt mkt på ett dygn nu :o en släkting blev inlagd på sjukhus, en annan trodde jag va halv-död så då fick jag värsta paniken o började hyperventilera o nästan svimma ett antal gånger xD Då är man riktigt glad att man har en pojkvän.. Fan va han är bäst..   sen har man förstört livet för två pers, men det löste sig sen igen som tur var ! O jag har varit inne i en lägenhet som brunnit o det var små bebis-gummistövlar där inne.. SÅ HEMSKT! Livet e inte lätt alltid för alla :( 
men jag är glad för syrran att hon har hittat en bra kille också. Sån tur man kan ha i livet ibland :) (Men min e bättre höhö, enligt mig då)

 Tack Emilia FISK för bilderna <3


Nuuu ska jag hitta nått mer att blogga om tror jag xD
För jag tänker inte försöka sova förens syrran kommer hem.. 
PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar