söndag 31 juli 2011

Tjulululuu :)

Fasen vilken händelserik kväll igår :o
När syrran o jag parkerat utanför donken så kommer ett gäng killar fram till oss, jag vet typ vilka några av dom va, men jag har aldrig snackat med dom eller nått. Då kommer dom fram och börjar tjabba med oss o öppnar bildörren o en av killarna tar min mobil o springer iväg o jag springer efter men fick inte tillbaka den xD sen gick vi tillbaka till bilen där vi såg att dom andra hade öppnat motorhuven och dragit ut nån jäkla kabel, men han fick skäll av en annan så han satte dit den sen. Efter det så lyfte en kille upp mej och försökte kasta ner mig i flaket :o Efter en liten fight så lyckades han -.-' Jag vet ju inte ens vilka dom va haha Plus att det var vatten i flaket...
Jag fick iaf tillbaka min mobil (y)

En annan grej som va lite små-kul var när vi hade epa-crousing genom stan :D Det var typ 8 epor på rad som tuffade på genom stan, och vid ett ställe blev det stopp så allt stog still o bilkön blev bara längre o längre xD Då råkade jag komma åt tutan och efter det så började alla tuta haha Vilken liv det blev :D Sen började man att tuta i olika melodier tsm.. Fasen va kul det va !! :D Jag som startade det! Glöm inte det ;) haha

Jag fick kärringstopp i mc-driven med (y) Asuuum..

Det var många som kom fram o ville kolla på motorn, o alla sa att den va skit fin o alla ville provköra o allt, så det blev en jäkla uppmärksamhet xD
''Fan va lättstartad! Vilken pärla! Kolla basen! Ska vi byta bil? Åh den blinkar! Fan va snygg! Snyggaste epan i stan! Inte många som vet om att detta är den bästa epan i stan'' Och sånna grejer fick man höra hela kvällen xD 
Måste göras om iaf haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar