lördag 23 juli 2011

A-traktorer

Ikväll blir det att grilla hemma hos mormor och morfar, det blir nog trevligt :D
Nu vid två så ska jag gå in till stan, (ja ni läste rätt, GÅ) Duktigt :D
Tog ju aldrig mopeden hem igår :$
Blev att åka a-traktor ! :D
Jag tkr att det är nått speciellt med a-traktorer.. dom är så mysiga på nått vis.
Det är en speciell känsla, en känsla som man inte kan få i en ''vanlig'' bil . :)
Hoppas att Syrran lyckas köpa en bra traktor så man kan få ''mysa'' hahah :D
Det är ju väldigt många som inte gillar traktorer o så, men jag älskar dom.
Tänk att sitta i en traktor med schyssta folk, bra musik, doften av en jävla massa gamla doftgranar, i 40 km/h, man nästan hoppar framåt.. Inte en sån bra tjusning för många, men som sagt jag älskar det :D
Man hinner säga så mkt mer när det tar längre tid hihi ;D och man behöer inte va lika rädd för att dö -.-'
Man känner sig friare och bältet behövs inte (A) Love it! ;)

Näpp, nu måste jag ta o göra mig igordning, Pusshäii <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar