måndag 29 augusti 2011

I know that people change, but the scars on my wrist and in my heart will never go away

Ojoj konstigt nog så har jag inte förlorat några läsare trots att jag totalt dissar bloggen :o
Fan va coolt :D
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva här längre, drf jag aldrig bloggar typ..
Känns så trist att skriva typ ''Ja nu har jag precis målat naglarna o sen ska jag ut o springa en runda''
Jag menar, vem fan bryr sig egentligen?
Nu menar jag inte att alla som skriver så har ointressanta bloggar, men jag anser bara att mitt liv inte är tillräckligt intressant för att jag ska kunna skriva sånna grejer, och sånna händelser som är intressanta i mitt liv får jag inte blogga om ändå. Så vad är meningen? 
Gaah jag saknar min pojkvän, jag saknar mina gamla kompisar, den gamla goa tiden, jag saknar min RIKTIGA syrra, jag saknar mitt förra jag, mitt glada jag. Det låter kul va? ;D

I know that people change, but the scars on my wrist and in my heart will never go away


Random bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar