tisdag 2 augusti 2011

Tisdag :D

Jao, nu vareju några dar sen man blogga igen x) Jobbar på dagarna o sover på kvällarna haha

Jag har kollat runt lite på olika bloggar, och jag hittade en som jag gillade där man får skriva till henne om saker man är stolt över eller som man skäms över om sig själv :)
Tryck här för att komma till hennes blogg


En annan blogg jag hittade irriterade jag mig bara på så den ska jag inte läsa mer x)
Jag tänker inte skriva hennes namn här, men hon var en riiiiiiiktig fjortis som skriver om hur kåt hon är hela tiden och att om hon vore ful så kunde hon ta vilken kille som helst men nu eftersom hon är så snygg så måste hon välja en mycket snyggare kille  -.-' VEM VILL VETA DET DÅ???


Blää, blir irriterad bara jag skriver om henne xD
Jag vet att det är hennes liv o hon får skriva om vad hon vill o blablabla, men det är ingen blogg som jag tänker fortsätta läsa iaf
Nä, nu ska jag glo på Greek igen, :)
Pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar