lördag 13 augusti 2011

Tröttsamt :o

Idag är jag riiiktigt t4rött, och det är bara för att jag inte sov nått inatt typ xD
Jag, Ida, Elof och Jonte satt uppe och kollade på film hela natten. Dom åkte hem vid halv tio på morgonen tror jag (A) Men det var riktigt mysigt ;) Jag såg inte den andra filmen men det gjorde absolut INGENTING ;)
Vi kollade på en skräckfilm igår, men det var inte många som såg den för alla typ blundade hela tiden haha, 
Smygfotade ida och elof mwihihi >:)

Ida och Elof :)
Jonte :)
 
Just nu har vi kalas för syrran, hon fyller år imorgon, men alla är helt halvdöa typ haha Jobbigt läge ;) 
Hon fick ett presentkort på McDonalds, lite grejer till epan, kläder, pengar, filmer, hårprodukter o en massa sånt XD Imon är det kalas igen x) 




Som sagt, alla är lite halv-döa x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar