lördag 30 april 2011

FOTOBOMB !!!

Ursäkta att jag dröjde, jag har varit hemma hos mamma o snackat lite :D 
Men nu kommer alla kort från förra helgen ;)
Här tältade vi ;)
Jag, Issa, Becka, Ida och Josefin !

 Och då kan det se ut såhär xD
 Sen åkte vi ut till Skede, där började vi med att ha vattenkrig ;)


 Sen gick vi till en lekpark o fjantade oss ;)





 Sen skulle vi även klättra upp på skoltaket..

 Jag stannade på marken och lekte med min leksak som jag hittade (A) hihi
 De alla vackra på taket ;)
Synd att ingen heter Karlsson i efternamn.. Karlsson på taket :D


 Sen gick vi till dammen och där kastade vi i en väjningsplikt skylt xD då kom en kärring o skulle polisanmäla oss xD så adolfsson och jag fick gå och dra upp den sen på natten haha sjukt kul vare ! :D




Nu ska jag ta o sova strax, ska ju jobba imorgon med -.-
Men vi hörs ! :D Pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar