lördag 16 april 2011

Tänk va kul man kan ha med en moppe!!

Funderar på att inte sälja min lilla Moppe Doris :D
((Ja, jag har döpt min moppe till Doris, vadådå??)) (:
Man kan ha riktigt kul på en moppe ändå :D
Kvällen har vatt otroligt bra! Många skratt o en full ''Sandra Sälspäck'' som håller i där bak i moppen med inlines på... i 70 km/h. Men hon klarade det! :D
Lyckades även köra ikapp Ida o Fidde i hans traktor :) Fast den gick ju inte så fort ändå :D
Sen körde vi nästan ner i dammen... o becka skrek.. Men skit kul ändå :D
Vi har ju ingen musik i den ((Det brukar man inte ha på en moppe..fast jag vet en som har installerat det :o)) så vi satt o sjöng själva ;D Högt o ljudligt, o skrattade så folk måste ha trott att vi var dumma i huvudet.. Tappade även räkningen på hur mga ggr becka höll på att ramla av.
Men nu är jag trött o ska sova, Godnatt <3
Syster Yster på min Doris :D höhö <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar