fredag 22 april 2011

Min shoppingdag i Jönköping :D

 I jönköping åkte ida o jag en sån där ''rymdraket'' som man sätter sig i och då skrek vi som fan o mamma höll på att skämmas ihjäl.. o så kom det tre killar o kollade på oss xD vi såg ju ingenting eftersom vi var instängda i den dära karusellen, men dom ser oss xD skit pinsamt!! Men kul som fan! haha
Men iaf, jag shoppade lite grann med :)



 
Art Nail som jag köpte dagen innan vi åkte till jönköping på ÖB för 29 kr :D Jätte rolig :)



 
Jag gillade denna tröjan (A) Tyckte den passade mig xD
För 149 kr 
på Carlings :)

 


 
Linne och Jeans shorts från BikBok
Linne 149 kr
Shorts 299 kr


 
Mascara Cat Eye från Kicks
119 kr
 

  
Hatt från Lindex
149 kr



Skjorta från HM
99 kr :)


 När man handlade för över 300 kr på BikBok fick man en ''gåva''
SKIT FULA ÖRHÄNGEN !! xD




Jag är iaf nöjd med dagen ;)
Har varit en hyfsat bra dag idag med, mätt som satan efter all påskmat hos mormor
men det var bra :D

Det var lite roligt då vi åkte till jönköping eftersom mamma körde liiite för fort o då kom polisen, men vi tvärnitade då och polisen typ smålog och skakade på huvudet samtidigt som han hytte med pekfingret xD som man gör till småbarn ni vet? typ aja baja.. :D
Det var kul haha :)
Pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar