fredag 11 mars 2011

Förra Helgens Galna Upptåg -.-'

Självklart med min tur så skaffade vi sånt sära nytt bredband som ska gå till hela huset, och alla datorer o sånt fungerade UTAN MIN!!!
Vafan? xD
men min kära bror fixade det iaf efter ett antal timmar hahaha
(gammal bild)
Och så måste man gå upp tidigt imon för att mata katten med -.-'
suck...

IMON KVÄLL KÖR VI BRUDAR!! Då jävlar blire fest! ;)

Fast förra lördan var underbar xD typ...
iofs deckade jag tydligen typ haha
Över 30 pers i samma hus, rätt trångt, men jag minns inte ens halva kvällen haha
Hade tydligen gått till min kompis o skrikigt att jag höll på att decka, så hon gick o la mej i en säng, där låg jag i två minuter innan jag sprang iväg o levde rövare igen xD
Sen hade jag ramlat med ansiktet rätt i en madrass som låg på golvet o klagade på smärta i knäna xD
När jag vaknade dagen efter var mina ben fulla med blåmärken, skrapsår och en massa andra små jävla sår samt att mitt ledband var svullet x) Fan va kul !! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar