måndag 28 mars 2011

Otursdag -.-

Min första riktiga otursdag för i år x)

Det började med att jag försov mig, vaknade av bygg-killarna som hälsade på katten xD
Dom måste ha trott att jag var dum i huvudet som sprang fram o tillbaka för att försöka hinna med bussen xD
Sen missade jag nästan bussen
Jag glömde min mobil, men den tog syrran med sig, fast då dog batteriet -.-
Jag hade oxå glömt mina nycklar, så kunde inte låsa, eller låsa upp skåpet.. suck vilken stressig dag xD

Hoppas eran dag har varit lugnare! :)
Jag tyckte jag förtjänade godis efter skolan, men duktig som man är så köpte jag sånna dära diet-smoothisar :D
Pappas kommentar var: ''Ja det kan du behöva'' HAHA snällt xD
Fast han fattade inte att det var diet smoothisar, utan han trodde att det var vanliga x)
Pusshäii! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar