söndag 27 mars 2011

Glad!

Hejsan, tänkte bara meddela att jag är gladare än aldrig förr ;) Livet leker och allt är perfekt xD
Självklart finns det saker man vill ändra på i livet, men det vill väl alla eller? ;)



I fredas ringde en speciell person, och det var väldigt skönt att reda ut allt (igen) en gång för alla! Så nu är det glömt och borta ! Men tack ännu en gång :) <3



Pappa trodde jag var dum i huvudet innan som satt o asflabbade framför datorn.. men visst är det kul ibland? haha Satt o kollade på gamla bilder, fan vad man såg ut asså xD
Jag skrattade så mycket så att jag
slog i huvudet i en hylla o tappade känseln i handen.. hur nu det ens gick till...




Jaja, hoppas pappa inte glömmer att väcka mig imon (Hittar inte mobilen) annars stannar jag hemma imon ;) Ha en bra natt, Pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar