onsdag 23 mars 2011

Övningskörde!

Jahopp, nu har lilla jag vatt o övningskört för första gången xD
körde typ tio meter ... haha
Fick motorstopp tre ggr och en massa rivstarter ...

Jag ska nog lägga ner det dära känner jag xD

Pusshäii


Tänkte bara meddela världen om världens finaste pojk !
Han är så grymt underbar, och jag tror inte att han inser själv hur perfekt han är :o
Du är bara... asså... jag har inte ens ord för hur du är, för du är.. bäst!
Du har fått mig att bli så glad när jag har mått som sämst,
du har fått mig att behålla hoppet när jag har varit beredd att kasta bort det,
du har fått mig att orka bry mig om livet igen, och just därför älskar jag dig :)
Så tack för att du finns, tack för att du vill snacka med mig, tack för att du har gjort mig så lycklig
Tack för allt ! Puss :*<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar