måndag 13 juni 2011

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !!!!!!!!!!! :o

Efter att vi kollat färdigt på filmen så gick jag in o la mig i sängen med datorn o kollade runt på internet lite, då var det ngn som började knacka på dörren in till mitt rum, knackade löst o skit fort :o O jag tänkte direkt att det bara är syrran som driver men det tog skit lång tid innan det slutade o jag lixom kopplade bort det ljudet eftersom jag trodde att det var ida. Sen efter en liten stund att det slutat så började det igen ! :o
Sen hör jag Ida som rusar upp o in i mitt rum o frågar vafan jag håller på med :o
Det var tydligen inte hon!! Och jag vet när min syrra ljuger, o nu ljög hon inte.
Hemskt !! :o Hon trodde att jag typ.. dansade lr nått i mitt rum för det lät tydligen så..
Jag kommer iaf INTE sova inatt...  hjälp mig nån .. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar