lördag 4 juni 2011

Stannade av snuten -.-

Fan va rädd jag är för snuten xD
Och bara för att vi åkte i en svart bmw så stannade de oss xD
Dom följde efter oss in på en mindre gata o började blinka, jag blev skiträdd för jag ahr alltid vatt rädd för snuten.. gillar dom inte alls. Dom bara skrämmer mig med deras pistoler o batonger xD
Men när de stannade oss så bad de om körkort o det dära som vanligt, sen började dom glo en massa på bilen innan de försvann till deras egen bil o var där skit länge. Sen kom de tillbaka o lyste in med ficklampa på oss och slet upp dörren för att kolla om vi hade bälte o drog fram alko-mätaren o en massa skit xD
Jag som satt i passagerar sätet, lite lätt alkoholpåverkad och LIVRÄDD för snutar satt o glodde rätt ut o hoppades på att det skulle va över snart så jag kunde lugna ner mej xD Satt o skakade faktiskt x)
Fyfan va kul det var! :D Adrenalin haha, det var precis som Cops på tv:n :D haha 
Nu ska jag sova, Pusshäii <3

Man märker även att sommaren börjar komma. Man är ute tills solen går upp igen, då är det dags att åka hem o sova ;) Så grymt härligt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar