lördag 18 juni 2011

Jag frågade mamma vilken dag det var idag, tills jag insåg att jag inte brydde mig om vilken dag det var :o
Det är ju sommarlov :D Varför ska jag bry mig om det är helg eller inte? x)
Så gött med sommarlov iaf, jag är superglaaad!

Denna dag har spenderats genom att först vara på kalas (Min lilla kusin fyllde tre, och hans mamma fyllde också år ;)) Och nu ikväll har jag varit med lite sköna kompisar ;)
Födelsedags-barnet, sötungen själv :D Cazper <3

Just nu sitter jag på mitt rum och försöker vara så tyst som möjligt eftersom min katt står utanför dörren o jamar så fort hon hör ett litet ljud här inifrån och jag orkar verkligen inte ha henne här inne just nu för hon är för gosig, och när hon är för gosig då rivs hon, hon naffsar och HON DREGLAR !! Så hon får vara på andra sidan dörren ;) Men nu ska jag ta o sova tror jag, är grymt trött x) Godnatt <3

1 kommentar:

  1. sv: ah, jah redigerar också i picnik, men hur kan du typ fixa/lägga till smink på bilderna? Alltså förbättra och sedan fylla i ögonfransarna ? <3

    SvaraRadera