torsdag 2 juni 2011

Snart slut! ;D

Nu är det snart slut på praktiken ;)
Så härligt på nått vis! Att få vara ledig på helgerna o kvällarna, ha normala tider och slippa städa hela dagarna xD Nu sitter jag här o lyssnar på Face Down och Volbeat :)

Jag var ute igår kväll med så det blev fyra timmars sömn inatt xD
åkte runt med rickard, martin och fredrick (fredrick stack hem tidigt för han var lite i .. hm.. kemisk obalans haha)
Jag lyckades pricka en isbit mitt i ''krukan'' på mej själv xD inte bra med urringat, så jag blev taggad som ''kvällens händelse'' ;) Killarna höll på att dö av skratt så vi körde nästan av vägen xD Och martins jäkla skratt... han kan skratta på beställning så alla andra börjar skratta o få magknip x) jaja, kvällen var toppen iaf :)
Fredrick snodde en skylt ''Obehöriga ej tillträde'' som jag tog, men som jag senare gav till martin xD
Snäll man e haha :D Jaja, nu ska jag ut o va lite social mot mamma o Stefan :)



Pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar