fredag 17 juni 2011

Random dag :o

Detta har vatt en otroligt... ovanlig dag :o men sen kan man ju ställa sig frågan ''vad är en normal dag?''
Först blev jag OTROLIGT glad då min kära syster ringde till mig och frågade om bara hon och jag kunde ha en hemmakväll idag :D Det var första gången i mitt liv som hon frågade det :o Så jag stack iväg o köpte chips och hyrde film ;) Sen drog vi ner på stan, och här i våran lilla stad är det alltid en massa drama och idag råkade jag hamna nära där x) Men jag tror och hoppas att allt fixar sig :)

Sen kommer min syrra som då åkte runt i en annan bil och sa att våran kompis skulle döda någon :o
Jag fick rycket o ringde upp honom o började skälla ut honom och en massa, frågade vad det var för fel o sådär, men han fattade ingenting xD Full var han med -.- Det gjorde ju inte saken lättare.. Sen visade det sig att Ida bara skojjade eller nått... Fy vad saker kan gå fel.. MEN ALLA ÄLSKAR MIG ÄNDÅ !! :D

Nu ska jag ta o sova ;) Som ni flesta vet så blir det alltid en massa dålig uppdatering från mig på helgerna.. Förlåt för det.. Pusshäii <3
Först tänkte jag säga förlåt för att bilden är oredigerad, men sen kom jag på att det gör ju absolut ingenting om den inte är redigerad? XD Jag måste sluta säga förlåt till allt -.-

1 kommentar: