lördag 4 juni 2011

Sjukt skoj xD

Fyfan.. Igår.. HAHA jaadu..
Jag satt med mina tjejkompisar på stan, då kommer en bmw o kör förbi flera ggr och glor som fan, så vi fjantade oss åt honom hela tiden xD sen stannade han o frågade efter min kompis (maja) nummer, men hon trodde att han frågade om han fick gå med oss så hon sa ''ja självklart'' haha
Så fick hon ge sitt nr ändå xD
Senare på kvällen fick jag ett sms från henne att han var påväg till henne i landsbro och att de skulle gå en runda där så skulle hon berätta att hon hade kille o det. Då Skrev hon att jag var tvungen att hålla kontakten med henne hela tiden eftersom hon var lite orolig över vem han var, han var lite läskig tyckte hon. Så jag smsade med henne ett tag o sen skrev hon att han kom in till Landsbro precis. Efter det svarade hon aldrig.
Jag skickade sms i en timme utan att hon svarade, då ringde jag men hon svarade inte då heller. Så jag och Rickard drog ut i stan o kollade om vi såg dom, men vi såg dom inte. Så oron steg .. Efter två timmar åkte vi till landsbro o letade o precis innan vi kom dit så skrev maja ett sms till mej ! så dom var ok, men vi åkte dit o va med dom ett tag. Sen åkte vi alla fyra till stan o köpte glass. Rickard var så snäll och bjöd mig (A) (A) (A)
Jag hade det toppen, maja dränkte mig nästan i glass också xD Snäll e hon -.-
Men det var en lugn perfekt kväll ;)
Nu ska jag dra in till stan för att se om det är nått ös med en massa grabbs ;)
Pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar