torsdag 16 juni 2011

Ida har slutat niiiaaannn :D

Här är lite bilder då syrran slutade nian ;)
Dom växer upp så fort :')
Nu hade jag planerat att kolla på en film innan jag ska sova. Jag har min sista skoldag imorgon! :D för det här året iaf ;)
Och förmodligen mitt sista sommarlov som börjar nu.. :'(
Kommer sakna alla lediga dagar när man går ut skolan :o
jaja, inget att oroa sig över nu, jag har ett år kvar :D
När jag borstade tänderna innan kom jag på ''Ja just det! Jag var ju hungrig!'' :o
Men då var det skit samma för jag hade redan borstat tänderna, men ska nog se om jag kan äta nått för mår rätt illa :o Random shiet x)
Aja haha Pusshäii <3


 Bilderna är oredigerade (som ni säkert ser) så klaga inte :D Ni har en fin ängel på bilderna iaf :D
Lilla loppan får också va med på ett hörn, min andra lilla ängel :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar