söndag 1 maj 2011

Äppejpaj! ;D

Jag var sugen på nått gott, öppnade kylskåpet o vad ser jag?
Ida hade bakat äppelpaj, mums! :D
Men den var lite degig.. men den var skit god syrran :D hihi <3
Skönt att vara ledig imorgon ! :D
Ska lägga mig i ett varmt skumbad, lyssna på lugn musik o bara va :D
Kommer bli härligt :)
MINA FRÄKNAR BÖRJA KOMMA MER O MER NU xD
(gammal bild på mig, men man ser alla mina fräknar.. slarvigt sminkad var jag med xD)

Måste duscha med.. fast det e väl dumt om jag ändå ska bada xD
Jag dansade nyss, när jag är själv dansar jag såhär, bara Ida som sett det (:
Folk skulle tro att jag var värsta slampan annars xD men det är grymt bra träning för benen !! :o
Adolfsson (tryck på hennes namn för bloggen) och jag ska börja på dans med strippstång ;) inte för att strippa såklart, men det är GRYMT bra träning :D så det ska vi testa ;) 

2 kommentarer:

  1. Vi kommer att vara snyggast i stan sen :D <3

    SvaraRadera
  2. Hur går det med strippträningen? Går det bra runt strippstången? Vore kul att höra! =)

    SvaraRadera