söndag 8 maj 2011

Kan inte sova..

I lördas kväll gick jag själv mellan stan och Mcdonalds.
helt plötsligt sprang det fram en snubbe o började taffsa och försökte ta tag i min hand o dra iväg med mig. jag skrek åt honom ''vafan gör du??'' och backade o slog bort honom. Då började alla personer i bilarna glo på oss så han sprang iväg.. Tänk om det inte vatt mkt folk där? Kunde slutat illa..
En annan person som jag hatar, den enda människan jag riktigt hatar pga misshandel o skit gick fram till min bror o hans gäng. Dom stack på en gång. Sen gick han efter min syrra, hon sprang därifrån o han skrek efter henne ''du ska fan inte sticka ifrån mig!! Lyssna inte på dom andra jävlarna som snackar skit!!'' Hon sprang o satte sig i mitt knä o hon skakade av rädsla o jag med. Vi knölade ner oss mellan våra killkompisar i hopp om skydd xD
Men idiot-gubben stack sen o ingen såg han mer..

Men nu.. såhär efteråt.. jag vågar inte sova, vågar inte släcka lampan, vågar inte ens blinka. För det känns som om varenda gång jag öppnar ögonen står han där, men kniven i näven, redo att sticka mej..
Jag tror fan jag behöver hjälp.. Pallar inte detta.. Fan att han kan ha förstört så många människors liv på en gång !!! Jävla idiot! hatar dig mer än vad jag någonsin hatat innan!! men samtidigt är jag så jävla rädd för dig.. 


Du 
Har 
Förstört 
Mitt Liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar