torsdag 26 maj 2011

Torsdag :D

Dagen har vatt bra ;)
Var ledig idag så jag gick inte upp förens kl halv ett xD SLÖFIIS!! :)
Sen åkte jag inlines till morfar o senare kom mormor från jobbet, då åkte vi till björkeby ;)


När vi kom hem så ringde Fredrick o behövde hjälp med nått på datan för hans internet pajade.Så när jag såg hans bil utanför så slängde jag på mig ullis flipp-flopp (med strumpor på -.-) och gick ut utan jacka o allt, såg rätt rolig ut xD
O självklart så drog han iväg med mig! Det hade ju inte jag planerat alls xD så då skulle vi åka o handla o sen skulle vi åka hem till Rickard. Inte kul att se ut som ett mufflonfår då xD

Men iaf, när vi kom till Rickard så lagade han mat (inspererad från detta youtube-klipp ---> Yaay )

Det var skit gott :D o sen glodde vi bara på tv innan jag o Fredrick åkte runt lite överallt i SAABen ;)
o hade ett mkt bra samtal tkr jag (A)

jaja, nu ska jag sova iaf, godnatt :D <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar