onsdag 11 maj 2011

KAJO GLAAAAD !!

Jag är så grymt glad eftersom jag äntligen har ätit !!! :D
Har inte ätit nått typ sen i lördas, men ikväll lyckades jag äta hyffsat mycket! Så glad är jag !
Det var svårt i början, innan jag började äta idag för då tänkte jag typ ''karo vafan gör du? Du får inte äta så tänk inte ens tanken!''
Men sen kom mina mkt förnuftigare tankar: ''Men herregud, klart jag måste försöka börja äta igen.. Du känner ju hur du mår nu, skit! Så börjar jag äta blir allt mkt mkt bättre''
Så det gick bra tillslut :D tack o lov, nu ska jag bara försöka hålla igång det såhär..
Får se hur det går eftersom det känns som om jag har lite skuldkänslor typ för att jag åt innan -.-
jag e dum i huvudet asså, men jag ska försöka börja äta mer o mer nu ;) Yay ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar