söndag 22 maj 2011

Dålig uppdatering på helgerna ...

.. och det är för att jag typ aldrig är hemma på helgerna nu när det börjar bli sommar ;)
Jag vaknar, käkar, sminkar mig o sen drar jag o kommer hem på natten nån gång xD
Då är jag så trött så jag somnar på en gång x) Men jag älskar det :D

Denna helgen började med:
Fredas: Bowling med kompisarna (Bilderna längre ner) för att fira Becka o Ludde, sen vare stan efter det. ;D
Lördas: Åkte runt med Hampus, linus, Anton, becka, issa o senare lollo ;)
Jag låg över alla i baksätet, asgött , kom inte hem förens tre på natten tror jag :D 
Och idag, söndas: Stan med becka o issa, glass o sånt, sen blev det att vi åkte runt med Mike o Emil i emils nya bil, nice nice.

Helgen var iaf toppen! Nykter i fem veckor nu med då :D känns bra, tog dock ett par klunkar igår.. men det var bara liiiite ;)

Näpp, nu blire film sen sova, nattie :* <3


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar