måndag 30 maj 2011

Extradäck på .. burk..?? :o

Jag o min halvpappa skulle laga punkan på moppen idag, (eller rättare sagt, han lagade den o jag tittade på :D )
Men vi behövde ett ''extradäck på burk''. Det låter sjukt dumt men det är nått skum som man sprutar i däcket så täpper det till hålen x) Så jag ringde till pappa o så åkte han o jag ner till mekonomen o skulle hämta sånt dära extradäck på burk.. Det känns så sjukt konstigt att klampa in där, ta vad man vill ha o sen bara gå igen x)
(Pappa är chef där så .. ;) )

OCH JAG FICK EN MEKONOMEN BALLONG !! :D Wiiiiiii!!!!!!
Så iaf.. när vi kom hem sen så skulle min halvpappa hjälpa mig då, och det for sånt dära skum över hela garaget xD Det bara sprutade ut ur hålet som skulle täppas igen x) Min halvpappa var helt vit sen pga allt skum haha men efter många om o men så fixade det sig iaf ;) var även ute o provkörde o jag dog inte :D Yaay!!
Så nu ska jag kolla på min serie, så hörs vi imorgon! 
Pusshäii <3
... Vi gör det BILligt enklare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar