torsdag 12 maj 2011

Oboy + TV = Mums!

Dagen har varit bra tkr jag, skönt att halva praktiken redan är avklarad :)
Inte för att jag har något emot det, men man ser ju fram otroligt mkt mot sommarlovet :D
Jag irriterar mej på folk som ska klaga på alla andra :o
Bara för att man är arg någon gång, eller ledsen så klagar folk
bara för att man är mullig eller skit smal. Om man har för mkt självförtroende eller för lite. Om man använder smink eller inte. Folk kan hitta allt möjligt att klaga över.

Men gillar du dig, precis som du är, så ska du visa det. På vilket sätt du vill.
Det spelar ingen roll om du har världens sämsta självförtroende. Du kan ändå visa att du r nöjd över något. Jag har aldrig träffat någon som har hatat exakt allt med sig själv. Så det finns delar på alla som man gillar, visa dom delarna ;)
Det jag gillar med mig är att jag är så positiv och glad hela tiden, och det visar jag hela tiden xD
Folk tycker att det är irriterande ibland säkert, men det skiter jag i. Jag tänker inte dölja sånna saker jag trivs med i livet ;)
Nu blire oboy o tv, pusshäii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar