tisdag 10 maj 2011

Ey! Det brinner på dig !! :o

Måste börja med att skriva: HAHAHAHAHA !

När jag hade fått soppatorsk på moppen så ställde jag mig på trotoarkanten o snackade i tlf med min halvpappa om vart jag skulle ställa den. Då kommer den en annan moppe som kör på trotoaren, OCH DEN BRINNER!! Han som körde märkte ingenting o jag fattade ju inget heller, trodde typ att det var nån jävla specialeffekt lr nått eftersom han inte reagerade haha nä men jag sa inget iaf. Blev typ..chockad xD Men när han körde ett par meter till så märkte han det o hoppade av (lixom vafan, var det inte varm om benen?? xD) Och sen gick han iväg!! :o Moppen stod där o brann o jag o ett par till bara stog o glodde, sen kom en bil som hade en brandsläckare med sig o släckte den.
Efter ett tag kom även brandkåren och ägaren till moppen.
Men fatta va chockad jag var, det bara åkte förbi en som brann helt random xD

(Inte samma moppe x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar