söndag 29 maj 2011

Pappa är hittad! ;)

Usch jag har inte sovit på tre dygn..
Eftersom jag har haft praktik denna helgen så trodde jag att det skulle va skit tråkigt, men inte alls! :D
I fredas natt tröttnade jag ju på att stanna hemma så jag drog ut med några kompisar, inte världens roligaste eftersom det regnade, men tusen ggr bättre än att sitta hemma framför burken o glo xD
Och igår satt vi ett gäng hemma hos Rickard o kollade på speedway o sen drog vi o bowlade ;)
Kul då Martin fick näsblod..

Filip svimmade nästan, Rickard stod o skrek att det var skit mkt blod, vilket inte gjorde det lättare för Filip att undvika svimma, sen skrek dom till mig: ''MEN DU GÅR JU OMVÅRDNAD, DETTA ÄR DITT JOBB! :D''
HAHA? Vad ska jag göra åt näsblod? Förutom hämta papper som jag var så duktig på att göra ;) hihi
Det jobbiga har vatt att gå upp dagen efter o jobba i elva timmar.. Idag har det vatt skit segt..
 
Fredrick ringde mig när jag skulle gå o lägga mig igår, han sa att jag skulle hem till honom xD
O jag är en sån människa att jag har svårt att säga nej xD Så jag satte mig på cykeln mitt i natten, i regnet, o skulle möta honom. Då såg jag någon människa komma vinglandes med ett paraply xD O ja, det var han haha
han hade tydligen gått genom mc-driven o köpt en liten cola där, vilket han var otroligt stolt över ;)
Sen blev det att jag somnade hemma hos honom och min handledare fick hämta mig dagen efter xD HAHA

Pinsamt, lite halvt bakis, utan sömn (ok, någon timme då) tidigt på morgonen o skulle upp o jobba i elva timmar.. jaja, jag överlevde tack o lov ;)
Imorgon är jag ledig, hoppas jag lyckas vända på dygnet hyffsat då :D

Nu ska jag glo på min älskade serie (A)
Pusshäii <3


Som jag har sagt tidigare så är jag väldigt osocial på bloggen då det är helg,
Bara så ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar