måndag 23 maj 2011

Sommarjobb

Fick nyss reda på mitt sommarjobb.. Jag kommer jobba under de enda tre veckorna som jag har planerat andra saker xD typiskt!!
Men jag funderade på att tacka nej eftersom jag ska jobba med att städa, mellan kl 6-15 och får 70 kr/timmen i tre veckor.. Men sen räknade jag ut att jag kommer tjäna nästan tio tusen, så jag tackar nog ja ändå :D

Någon mer än jag som hatar mensvärk??
Var tvungen att sticka från praktiken tidigare, när jag kom hem lyckades jag inte ens hänga upp jackan eller lägga i nycklarna i fickan pga att det gjorde så ont, men på nått vis lyckades jag få tag på en alvedon o ett glas vatten sen lyckades jag inte stå längre, bara ramla ner på köksgolvet o där låg jag tills alvedonen började värka x) hemskt, bara låg där o skrek xD Ser ut som om jag är gravid också eftersom min mage är så svullen -.- Blää hatar skiten.. jaja, nu ska jag ta det lugnt, pusshäii <3





En massa bilder från Gotland som jag tog förra året ;)
Syrran på bilderna btw <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar