torsdag 19 maj 2011

ÖLAND !

Då blev det helt plötsligt planerat att åka till Öland lördag-söndag :D
Det kommer bli hur grymt bra som helst! :)
Varmt väder, sola, bada, grogga, solbränna förhoppningsvis, ligga i en tältsäng i förtältet haha ja ;)
Det kommer bli asum! :D
Hoppas bara på att Rebecka Skärlén kommer vara tillräckligt skadad för att hänga med xD
Och med skadad menar jag ju inte att hon ska må dåligt, utan hon har brutit tummen men ska till läkaren imon. Säger läkaren att hon inte får spela sin match på söndag så hänger hon med mig till öland :D Annars blir det jag, mamma, stefan, min morbror och hans tjej ;)
Hoppas bara på fint väder :D Fast det skulle bli väldigt varmt har jag hört ;)
OCH BECKA, DU SKA MÄÄÄÄD !!! Så jag har nån att tjabba skit med xD haha
Puss <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar